Cum să procedezi pentru a conecta casa de marcat la ANAF

Procesul de conectare a caselor de marcat cu jurnal electronic la ANAF a trecut de prima etapă. Mii de case de marcat au fost conectate până acum, din toate domeniile de activitate. Astfel, toți contribuabilii mari au devenit parte din infrastructura ANAF, iar până pe 30 noiembrie urmează ca și contribuabilii mici și mijlocii să finalizeze toate procedurile în acest sens.

Cum funcționează acest sistem

Este important de știut pentru toți utilizatorii că odată ce au fost conectate, casele de marcat respective transmit către ANAF în mod automat informațiile despre vânzări. Se poate obține confirmarea transmiterii de date către ANAF accesând un raport în meniu.

Pentru a se conecta la serverul ANAF, casa de marcat are nevoie de una dintre conexiuni: GSM/LAN/WiFi. Dacă în timpul programului de lucru se întrerupe conexiunea la internet, datele fiscale nu se vor pierde ci se vor transmite în mod automat în momentul în care conexiunea revine, chiar dacă este vorba de o perioadă mai mare de timp.

Pentru acei comercianți care nu au posibilitatea de a se conecta la internet, se poate păstra modul de lucru actual, dar va fi nevoie de depunerea lunară a unei declarații și de un raport descărcat din aparatul fiscal. Este obligatoriu să fie notificat ANAF în această situație!

Conectarea caselor de marcat cu jurnal electronic la serverul ANAF trebuie realizată doar de către tehnicieni autorizați. În acest scop, se vor apela specialiștii Sedona. Aceștia se vor asigura că respectiva casă de marcat are un update necesar, vor face unele configurări în meniul aparatului, vor nota în cartea de intervenții și vor întocmi un proces-verbal.

Pentru aceste proceduri, prețurile practicate de cei de la Sedona sunt următoarele:

  • conectarea aparatului fiscal la ANAF – în cazul caselor de marcat Datecs – 198 lei;

  • conectarea aparatului fiscal Partner la ANAF prin WiFi – 240 lei;

  • conectarea aparatului fiscal Tremol la ANAF prin LAN – 240 lei.

Pentru a beneficia de aceste operațiuni, este necesar să se întocmească un contract de service la Sedona. În acest sens, se poate activa un abonament pentru o perioada de minimum 6 luni.

Specialiștii de la Sedona asigură serviciul de conectare atât la sediul comercianților, cât și la sediul service-ului. Înainte de acest pas, este nevoie de o programare, în baza cărții de intervenții a casei de marcat.

StartingUP.ro

Articole pe aceeași temă

Transformă-ți vizitatorii în clienți fideli. Află secretul nr. 1 al antreprenorilor de succes din România

În era digitală, atragerea și reținerea clienților este esențială pentru orice afacere. Unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru a realiza acest lucru este lead magnet-ul. Dar ce este exact…

Citește

10 Cărți pe care Orice Antreprenor Ar Trebui Să Le Citească

Introducere: Drumul antreprenoriatului este plin de provocări și satisfacții. De la ideea inițială la construirea unei echipe, lansarea produsului și creșterea afacerii, antreprenorii se confruntă cu o multitudine de obstacole…

Citește

Te-ar mai putea interesa

Transformă-ți vizitatorii în clienți fideli. Află secretul nr. 1 al antreprenorilor de succes din România

  • July 8, 2024
Transformă-ți vizitatorii în clienți fideli. Află secretul nr. 1 al antreprenorilor de succes din România

Impactul e-TVA asupra contabilității și antreprenorilor din România

  • June 21, 2024
Impactul e-TVA asupra contabilității și antreprenorilor din România

România ajunge din urmă Polonia la PIB-ul pe cap de locuitor

  • June 20, 2024
România ajunge din urmă Polonia la PIB-ul pe cap de locuitor

Cele mai importante știri economice ale zilei pentru antreprenorii din România – 19 iunie 2024

  • June 19, 2024
Cele mai importante știri economice ale zilei pentru antreprenorii din România – 19 iunie 2024

Facturarea electronică devine obligatorie pentru toate tranzacțiile B2C începând cu 2025

  • June 19, 2024
Facturarea electronică devine obligatorie pentru toate tranzacțiile B2C începând cu 2025

POS-ul devine obligatoriu pentru toți comercianții

  • June 17, 2024
POS-ul devine obligatoriu pentru toți comercianții