
Un management impecabil asigură succesul unei afaceri din sectorul HoReCa, în această categorie încadrându-se și restaurantele. Dezvoltarea tehnologiei și a unor soluții informatice a permis ca afacerile din acest domeniu să își eficientizeze activitatea prin integrarea unor softuri de gestiune care înglobează funcționalități multiple și care sunt menite să ofere clienților o experiență bună la toate nivelurile, începând cu timpul de așteptare și până la calitatea produsului.
Lipsa de organizare poate pune în pericol evoluția unei afaceri, așa că integrarea unui soft pentru restaurant a devenit o prioritate pentru proprietarii unor astfel de businessuri. Softul de gestiune pentru restaurant este de fapt un sistem de management, un instrument care cuprinde funcții precum evidența stocurilor, înregistrarea de rezervări, emiterea notelor de plată, generarea unor rapoarte, urmărirea comenzilor, plăți către furnizori etc.
Gestionarea stocurilor este simplificată și se reduc pierderile
Reducerea costurilor și optimizarea bugetului se fac prin gestiunea corectă a stocurilor, iar pierderile de alimente sunt evitate prin funcțiile integrate de softul de gestiune dezvoltat de AttoSoft. Acesta oferă posibilitatea de a vizualiza în timp real consumul de materii prime, ceea ce înseamnă prevenirea risipei de alimente. În plus, softul SALT – destinat restaurantelor – scade din gestiune ingredientele folosite pentru mâcarea vândută, ținând cont de rețetele preparatelor respective.
Cele două caracteristici menționate anterior, precum și automatizarea procesului de inventariere a stocului de materii prime reprezintă plusuri importante în gestiunea unui restaurant, fiind de asemenea utile în anticiparea comenzilor și urmărirea tendințelor.
Eficientizarea activității consolidează relația cu clienții
Software-ul dezvoltat de AttoSoft.ro integrează funcții menite să eficientizeze activitatea personalului, să crească profitabilitatea afacerii prin oferirea unor analize privitoare la costuri și încasări, să genereze rapoarte de gestiune și alte documente importante, dar și să îmbunătățească considerabil experiența fiecărui client.
Procesele de comandă și încasare sunt automatizate, ceea ce simplifică sarcina ospătarilor și crește satisfacția clienților, care își vor primi mai repede comenzile, deoarece ospătarul nu mai irosește timp să noteze comanda pe hârtie și să meargă în bucătărie pentru a o comunica mai departe. Cu un modul dedicat zonei de preparare a comenzilor, acestea sunt trimise direct la bucătărie, chelnerii fiind notificați atunci când mâncarea este gata și poate fi servită.
Organizarea meselor, rezervărilor și emiterea notelor de plată este simplificată
Modulele software-ului SALT permit ospătarilor să înregistreze comenzile direct de la masă și să le trimită pe ecranul din bucătărie. Mai mult, aceștia pot să înregistreze ușor rezervările și să evită suprapunerile, cu doar câteva click-uri. Notele de plată sunt emise rapid și corect, existând posibilitatea de a împărți nota atunci când clienții care vin în grup vor să achite separat și să folosească metode de plată diferite.
Mesele și saloanele sunt configurate grafic, ceea ce oferă o imagine de ansamblu asupra situației din restaurant în timp real și simplifică organizarea. De altfel, se poate urmări stadiul comenzilor pentru fiecare masă și se primesc notificări privitoare la gradul de ocupare al meselor din restaurant, ceea ce aduce un alt plus în eficientizarea activității.
Ținând cont de faptul că integrează funcții avantajoase pentru manager, personal și clienți, se poate afirma că SALT, software-ul pentru restaurant dezvoltat de AttoSoft, are o contribuție semnificativă în gestiunea corectă a afacerii, în diminuarea pierderilor și în creșterea gradului de satisfacție al clienților.