Echipele de marketing vor putea să planifice, să programeze, să colaboreze sau să aprobe conținutul video destinat publicării pe TikTok cu ajutorul unor noi funcționalități. Acestea au fost lansate de Planable, o platformă românească destinată colaborării echipelor de marketing.
Prin intermediul platformei Planable, echipele de marketing au o perspectivă asupra tuturor paginilor de social media dedicate brandurilor pe care acestea le promovează. Astfel că și conținutul destinat publicării pe TikTok poate fi pregătit mai eficient pe această platformă.
Ce caracteristici are platforma Planable
Planable permitea deja crearea de conținut pentru platformele de socializare precum Instagram, Facebook, Twiter, LinkedIn, Youtube și Google My Business, astfel că noile funcționalități adaugă și TikTok pe această listă, completând opțiunile existente.
Datorită succesului rapid de care s-a bucurat platforma video de social media TikTok, integrarea acesteia în Planable a fost „un pas firesc”, după cum susține CEO-ul companiei românești, Xenia Munteanu. În acest fel, platforma românească permite companiilor să creeze și să administreze conținutul de pe TikTok în același mod ca pe celelalte platforme de socializare integrate.
Prin simpla conectare a contului de TikTok, utilizatorii Planable pot controla și planifica conținutul brandurilor administrate. În plus, platforma pune la dispoziție și o aplicație mobilă cu ajutorul căreia pot fi programate și publicate conținuturile create. În acest fel, conținutul publicat poate fi administrat mai ușor, utilizatorii primind o notificare în momentul în care va avea loc postarea videoclipurilor.
Studiul realizat de Planable arata ca brand-urile se adaptează noilor trenduri
TikTok și-a câștigat aproximativ un miliard de utilizatori activi/ lună într-un timp foarte scurt, devenind astfel rețeaua de socializare preferată a Generației Z. Prin urmare și brand-urile se adaptează noilor trenduri. Acest lucru reiese dintr-un studiu realizat de Planable, pe perioada din prima parte a lui 2021, conform căruia, majoritatea companiilor se concentrează mai mult pe platformele video, cum este și TikTok, în defavoarea celor tradiționale – Facebook, LinkedIn, Twiter.
În acest caz, s-au înregistrat scăderi notabile referitoare la numărul postărilor al unui utilizator pe platformele de social media consacrate: Facebook – 16%, Twiter – 21%, LinkedIn – 25. În schimb, toate platformele au înregistrat o creștere semnificativă în ceea ce privește conținutul video postat de un utilizator, cu 17% mai mult în prima jumătate din 2021 față de 2020.
Platforma care le oferă echipelor de marketing un control mai ușor al postărilor de pe toate platformele de socializare a fost creată de Planable, un start-up românesc, din dorința de a oferi acestor posibilitatea de a crea un conținut calitativ.
Cu peste 5.000 de echipe de marketing care utilizează platforma Planable, printre care și Chirstian Louboutin, Hyundai sau Organizația Națiunilor Unite, start-up-ul românesc este primul din țară care este accelerat de GapMinder VC, Fribourg Capital, Angular Ventures și Techstars.