Bijuteria Teilor

Compania care gestionează Bijuteria Teilor are deja patru magazine în străinătate (unul în Varșovia și trei în Sofia), dar planurile sale vizează expansiunea internațională, cu intrarea pe piața din Ungaria până la sfârșitul acestui an.

Pentru că la începutul anului 2020, când pandemia a paralizat majoritatea sectoarelor de activitate, Bijuteria Teilor a înregistrat vânzări mai scăzute ca de obicei, în 2021 a recuperat și a reușit să ajungă în prima jumătate a anului la 88 de milioane de lei. Compania estimează vânzări de 230 de milioane de lei, în creștere cu 64% față de cele din 2020. În aceste estimări, Teilor se bazează pe tendința tot mai crescută a clienților pentru „fine jewellery”, dar și pentru inele de logodnă, odată cu deblocarea organizării evenimentelor festive in restaurante.

Conducerea companiei se declară hotărâtă să doboare toate recordurile stabilite până acum:

„Pentru 2021, ne propunem să atingem cele mai bune rezultate din istoria noastră, alimentate de consolidarea mărcii Teilor pe piața românească, expansiunea internațională și investițiile semnificative în e-commerce. Până la sfârșitul anului avem în vedere introducerea de noi modele exclusive, construirea unei experiențe digitale unice și lansarea de noi locații de magazine” a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Vrei să rămâi informat?

Înscrie-te la newsletter pentru a primi știri noi, doar o dată pe săptămână, direct pe email.

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.