Companiile care vând de 10.000 de dolari pe Amazon, obligate să-și facă polițe de asigurare. Ce soluții sunt?

Companiile care vând în fiecare lună produse în valoare de 10.000 de dolari prin Amazon sunt obligate să dețină asigurare de răspundere contractuală, conform celor de la Leader Team Broker. Termenul până la care companiile ar trebui să prezinte o asigurare de răspundere contractuală este finalul lunii octombrie, în caz contrar riscând să fie delistate.

Pentru a veni în ajutorul celor afectați de această măsură impusă de Amazon, compania românească de brokeraj lansează „Asigurarea de răspundere contractuală Amazon” (Amazon Seller Insurance), o poliță realizată pentru companiile locale care comercializează produse prin această platformă de retail.

Cum se poate obține polița

CEO-ul Leader Team Broker Alexandra Durbacă a explicat în ce constă această poliță de asigurare:

„Asigurarea este acceptată de Amazon şi are acoperire oriunde în lume, inclusiv în SUA şi Canada. Produsul acoperă daune de până la 1 milion de dolari, provocate de produsele pe care sellerii le vând pe Amazon (general liability, product liability, commercial general liability etc.). Se ştie că oricine poate deveni trader pe platforma americană şi poate vinde pe Amazon diferite produse fabricate în China sau în alte ţări. De luna aceasta, compania americană a decis să solicite o poliţă de răspundere profesională şi de răspundere generală, pentru eventualele daune produse clienţilor de mărfurile vândute de terţi prin intermediul platformei. Produsul lansat de noi şi partenerii noştri de pe piaţa Lloyd’s se potriveşte cu solicitarea Amazon, pentru această categorie de clienţi. Asigurarea are rating A+ dat de S&P si AM Best, de asemenea condiţie impusă de Amazon”.

Asigurarea poate fi obținută apelând consultanții Leader Team Broker, care, pe baza unor chestionare ușor de completat vor oferi o cotație de preț în maximum 2 zile. La începutul lunii septembrie, compania a încheiat prima poliță Amazon pentru piața românească.

Amazon și-a actualizat recent politica comercială, impunându-le sellerilor o poliță de asigurare. Decizia a venit după ce în luna iulie gigantul de retail online a fost trimis în judecată de către Comisia pentru siguranța produselor de consum din SUA pentru a-l determina să-și asume răspunderea pentru sute de mii de produse cu defecte sau care puneau în pericol sănătatea clienților, acestea fiind vândute prin intermediul platformei de către selleri.

StartingUP.ro

Articole pe aceeași temă

E-Factura, obligatorie pentru firmele din România de la 1 ianuarie 2024

În era digitalizării, România face pași importanți în modernizarea sistemelor sale administrative. Unul dintre acești pași este introducerea e-Facturii, un sistem care promite să schimbe modul în care antreprenorii și…

Citește

Suprataxă pe bănci: ce este, cum funcționează și cine o va plăti

Ministrul Finanțelor, Adrian Câciu, a anunțat recent introducerea unei suprataxe pe bănci, de 10% din profitul net. Măsura a fost criticată de sectorul bancar, care susține că va avea un…

Citește

Te-ar mai putea interesa

Cum să atragi clienți B2B: Strategii eficiente pentru antreprenori

  • January 23, 2025
Cum să atragi clienți B2B: Strategii eficiente pentru antreprenori

6 routere recomandate pentru antreprenori

  • January 22, 2025
6 routere recomandate pentru antreprenori

Ghid complet pentru antreprenorii care vor să aplice pentru fonduri nerambursabile

  • January 22, 2025
Ghid complet pentru antreprenorii care vor să aplice pentru fonduri nerambursabile

Cum să îți dezvolți afacerea în 2025: Strategii practice

  • January 21, 2025
Cum să îți dezvolți afacerea în 2025: Strategii practice

6 recomandări de mouse-uri versatile – Perfecte pentru gaming și productivitate

  • January 20, 2025
6 recomandări de mouse-uri versatile – Perfecte pentru gaming și productivitate

Piața muncii în România: Ce tendințe vor afecta antreprenorii în viitorul apropiat

  • January 20, 2025
Piața muncii în România: Ce tendințe vor afecta antreprenorii în viitorul apropiat