
Platforma Google Adwords oferă o strategie de promovare în mediul digital, implementată de o mulțime de afaceri din online care își doresc o vizibilitate mai mare. Prin intermediul unor cursuri și examene online certificate de Google, utilizatorii acestei platforme pot sa devină specialiști în campanii Pay Per Click. Cei care vor să învețe cum se realizează campaniile Google Adwords beneficiază de suportul de curs Google Adwords, disponibil gratuit în limba engleză, care îi ajută să se specializeze în această direcție și să afle tot ce trebuie să știe despre această platformă.
Care sunt tipurile de certificări Adwords?
Există două tipuri de certificări Adwords oferite de Google:
- calificare individuală: această calificare poate fi obținută doar prin promovarea examenului fundamental, alcătuit dintr-o serie de 113 întrebări. Timpul este de 2 ore, iar utilizatorul trebuie să obțină un punctaj de cel puțin 85%. După această etapă, urmează un examen de nivel avansat;
- certificarea de companie: pentru ca o agenție să devină partener certificat Google, compania trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: administrarea a minim 10,000 dolari în ultimele 90 de zile și deținerea certificării individuale de către cel puțin un angajat.