Tipuri de certificări Adwords oferite de Google

Platforma Google Adwords oferă o strategie de promovare în mediul digital, implementată de o mulțime de afaceri din online care își doresc o vizibilitate mai mare. Prin intermediul unor cursuri și examene online certificate de Google, utilizatorii acestei platforme pot sa devină specialiști în campanii Pay Per Click. Cei care vor să învețe cum se realizează campaniile Google Adwords beneficiază de suportul de curs Google Adwords, disponibil gratuit în limba engleză, care îi ajută să se specializeze în această direcție și să afle tot ce trebuie să știe despre această platformă.

Care sunt tipurile de certificări Adwords?

Există două tipuri de certificări Adwords oferite de Google:

  • calificare individuală: această calificare poate fi obținută doar prin promovarea examenului fundamental, alcătuit dintr-o serie de 113 întrebări. Timpul este de 2 ore, iar utilizatorul trebuie să obțină un punctaj de cel puțin 85%. După această etapă, urmează un examen de nivel avansat;
  • certificarea de companie: pentru ca o agenție să devină partener certificat Google, compania trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: administrarea a minim 10,000 dolari în ultimele 90 de zile și deținerea certificării individuale de către cel puțin un angajat.

StartingUP.ro

Articole pe aceeași temă

Cele mai eficiente metode de promovare offline pentru antreprenori

Promovarea unei afaceri este esențială pentru atragerea clienților și creșterea notorietății pe piață. Deși mediul online este astăzi omniprezent, metodele de promovare offline rămân relevante, mai ales pentru afacerile locale…

Citește

Tendințe în e-commerce pentru 2025: Ce trebuie să știi dacă ai un magazin online

În 2025, comerțul electronic continuă să fie unul dintre cele mai dinamice sectoare din economie, iar antreprenorii care doresc să rămână competitivi trebuie să fie la curent cu tendințele emergente.…

Citește

Te-ar mai putea interesa

Tehnologii blockchain aplicate în afaceri: Merită să investești?

  • February 11, 2025
Tehnologii blockchain aplicate în afaceri: Merită să investești?

5 recomandări de multifuncționale pentru un office

  • February 10, 2025
5 recomandări de multifuncționale pentru un office

Tendințe economice 2025: Ce industrii vor crește cel mai mult în România?

  • February 10, 2025
Tendințe economice 2025: Ce industrii vor crește cel mai mult în România?

5 recomandări de sisteme control acces pentru securitate optimă

  • February 7, 2025
5 recomandări de sisteme control acces pentru securitate optimă

Francize profitabile în România: ce oportunități există?

  • February 7, 2025
Francize profitabile în România: ce oportunități există?

SEO în 2025: Cum să îți optimizezi site-ul pentru Google?

  • February 6, 2025
SEO în 2025: Cum să îți optimizezi site-ul pentru Google?