Printre resursele educaționale oferite de platforma BCR Școala de Business se numără și cursul „Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil”, alcătuit din șapte capitole și opt quiz-uri. Precis, cursul oferă antreprenorilor din domeniul tech oportunitatea de a învăța mai multe despre instrumentele care îi pot ajuta să construiască și ulterior să vândă un produs. Fiecare dintre cele șapte module ale cursului prezintă etapele din dezvoltarea unui produs de tehnologie și strategii prin care antreprenorii pot ajunge la publicul țintă.
Cursul îmbină materiale video și conținut scris
Participanții la curs vor avea acces la o serie de materiale video și la conținut scris, cu ajutorul cărora pot identifica răspunsuri la câteva dintre întrebările specifice mediului antreprenorial de tehnologie. Printre altele, cursul își propune să ofere antreprenorilor informații cu privire la modul de poziționare a produsului pe piață și la canale eficiente de promovare pentru un produs de tehnologie.
Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare BCR, a subliniat faptul că antreprenorii au nevoie inclusiv de acces la informație pentru a reuși să construiască produse viabile și strategii eficiente de business. Informațiile obținute în urma parcurgerii acestui curs gratuit pot constitui fundația în crearea unui produs de tehnologie care să aducă un plus de valoare pentru antreprenori și pentru societate în egală măsură.
Cursul a fost dezvoltat în parteneriat cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri
Noul curs gratuit, accesibil pe platforma BCR Școala de Business, a fost dezvoltat împreună cu Launch, comunitatea care oferă sprijin fondatorilor de startup-uri tech early stage din România. Startup-urile sunt susținute de către comunitatea Launch prin acces gratuit la resurse valoroase care să îi ajute să își transforme produsul într-un startup de succes.
Cursul este predat de Andreea Iancu, sociolog și Partner Account Manager în cadrul proiectului Launch, care va prezenta participanților la curs informații utile pentru dezvoltarea unui produs de tehnologie și pentru îmbunătățirea acestuia. Pentru a avea succes, un produs trebuie să corespundă nevoilor publicului vizat, astfel încât acesta să fie dispus să plătească pentru produsul respectiv.
Andreea Iancu a menționat faptul că la baza unui produs de succes se află nu numai dorința fondatorilor de a rezolva o problemă importantă, ci și o piață destul de mare. Cu privire la noul curs, aceasta a declarat că antreprenorii parcurg pașii necesari pentru dezvoltarea unui produs de succes, printre care înțelegerea problemei și crearea unui model de business în jurul soluției pe care o constituie produsul dezvoltat. Cunoștințele și resursele relevante oferă un plus fondatorilor de produse de tehnologie, mai ales că aceste produse pot avea un impact semnificativ într-o varietate de industrii și domenii.
BCR Școala de Business, peste 17.000 de utilizatori
Banca Comercială Română (BCR) a lansat programul de educație Școala de Business în 2020, cu obiectivul de a oferi antreprenorilor resurse prin care să își dezvolte ideile de afaceri și businessurile, punând la dispoziția acestora mai multe cursuri și sfaturi utile pentru mediul antreprenorial. Platforma a atras peste 17.000 de utilizatori, printre care se numără nu numai antreprenori și manageri de businessuri, ci și studenți, profesori și liber profesioniști care sunt interesați de lumea afacerilor.
Platforma se adresează atât antreprenorilor la început de drum, cât și celor care au deja experiență în materie de afaceri. Oricare dintre aceștia vor învăța cum să își dezvolte abilitățile necesare construirii unei afaceri de succes și vor avea acces la numeroase materiale video și teste.