
eMAG, liderul pieței de retail online, lansează un nou serviciu pentru clienții din București și o mare parte din Ilfov. Este vorba de hypermarketul online Freshful, de unde aceștia își vor putea achiziționa produse alimentare proaspete și nu numai, beneficiind de livrare rapidă.
Peste 18.000 de produse disponibile pe Freshful by eMAG
Clienții Freshful by eMAG au acces la un număr de peste 18.000 de produse din mai multe categorii: lactate și brânzeturi, băuturi și tutun, fructe și legume, băcănie, cosmetice și îngrijire personală, detergenți, hrană pentru animalele de companie și multe altele. Aceștia pot cumpăra de pe noua platformă online inclusiv pâine proaspăt scoasă din cuptor.
Portofoliul de produse de pe Freshful.ro include mii de produse proaspete de la producători locali și fermieri români, precum și o categorie de produse ecologice. Potrivit CEO-ului eMAG, Tudor Manea, clienții din București și Ilfov vor putea să își comande online produse alimentare proaspete cu doar câteva click-uri.
În spatele noului hypermarket online se află investiții de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific – ceea ce reprezintă o premieră pe piața românească. Tudor Manea precizează că noul serviciu își propune să ofere clienților simplitate și confort prin posibilitatea de a comanda online produse alimentare proaspete și alte produse de uz casnic.
Taxă de livrare și program
Comenzile se pot face pe site-ul noului hypermarket Freshful.ro sau din aplicația de mobil iOS. În curând, aceasta va fi disponibilă și pentru telefoanele cu Android. Clienții vor putea să plaseze comenzi în orice moment al zilei, având posibilitatea de a alege livrare rapidă în două ore sau livrare programată.
Livrările se efectuează în orice zi a săptămânii, în intervalul orar 08:00-22:00. Taxa pentru livrare este 13 lei, iar clienții pot plăti online cu cardul sau la livrare. În cazul în care aleg să plătească la livrare, se mai adaugă o taxă de procesare în valoare de 2,5 lei.
În 2020, valoarea cumpărăturilor online a crescut cu 30% față de anul 2019, fiind estimată la 5,6 miliarde de euro. În contextul pandemiei, tot mai multe persoane au ales să își facă cumpărăturile online și să plătească cu cardul.